Bestelproces
Het plaatsen van een bestelling gaat als volgt:
- Ga naar het gewenste product, kies de houtsoort en plaats ‘in winkelmand’
- Controleer de gegevens en ga naar ‘afrekenen’
- Vul uw naam en adresgegevens in en ga naar ‘plaats bestelling’
- Bij de volgende stap volgt de betaling en is de bestelling definitief.
- U ontvangt een orderbevestiging na het plaatsen van de bestelling.
Het afhalen van de bestelling in de showroom
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij Pilat&Pilat, Tsjerkebuorren 40, 9286 GC Twijzel. Raadpleeg hier onze openingstijden
Wijzigen van een geplaatste bestelling
Voor het wijzigen van een geplaatste bestelling kan er telefonisch of (buiten kantoortijden) per e-mail contact worden opgenomen via pilat@pilat.nl
BTW-tarief
Alle prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW (21%) en exclusief verzendkosten. Bij zakelijke bestelling kunt u een factuur bij ons opvragen per mail
Buitenland
Voor buitenlandse betalingen kunt u gebruik maken van online betaling via SOFORT of Bancontact. Wij verzenden pakketten vooralsnog alleen naar Duitsland, België en Luxemburg. Neem contact op via pilat@pilat.nl voor verzenden naar andere EU-landen.
Betaalmogelijkheden
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot)
- PIN (alleen mogelijk bij afhalen van de bestelling in de showroom) Alle betalingen vinden plaats binnen een beveiligde betaalomgeving.
- SOFORT (Duitsland, België, Nederland)
- Voor België bieden wij ook betaling via BanContact aan.
- Factuur. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de mail of telefoon: +31 (0)511 543981
Ontvangen betaling
- De betalingen ontvangen wij direct en het product zal worden geleverd zoals beschreven op de productpagina.
- De factuur volgt een aantal dagen nadat wij de bestelling verzonden hebben.
- Betaling geschiedt in een beveiligde omgeving.